• Επιλογή Γλώσσας: GR / EN

Hotel Management
Τεχνικός Τουριστικών Μονάδων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας

EΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

Περιγραφή Προγράμματος Σπουδών

Το πρόγραμμα σπουδών « Τεχνικός Τουριστικών Μονάδων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας» εφοδιάζει τους σπουδαστές με όλες τις απαραίτητες γνώσεις για να ασχοληθούν με τον δυναμικό κλάδο της Διοίκησης Ξενοδοχειακών και Επισιτιστικών Επιχειρήσεων.

Ο συνδυασμός της άριστης θεωρητικής και πρακτικής κατάρτισης, σε πλήρως εξοπλισμένους και σύγχρονους χώρους διδασκαλίας, δίνει τη δυνατότητα στους σπουδαστές της σχολής να γνωρίσουν τις πραγματικές απαιτήσεις της συγκεκριμένης ειδικότητας και να προετοιμαστούν κατάλληλα για την αντιμετώπιση ενός ανταγωνιστικού περιβάλλοντος, όπως είναι η Διοίκηση Ξενοδοχειακών και Επισιτιστικών Επιχειρήσεων.

Ο εμπλουτισμός του προγράμματος με μια σειρά από εξειδικευμένα σεμινάρια και εκπαιδευτικές επισκέψεις σε πρότυπους επαγγελματικούς χώρους, δίνει τη δυνατότητα στον σπουδαστή να γνωρίσει από κοντά τις μελλοντικές συνθήκες εργασίας του και να αποκτήσει μεγάλο εύρος γνώσεων πάνω στο αντικείμενο του ενδιαφέροντός του.

Προσφέρεται η δυνατότητα απασχόλησης κατά τους καλοκαιρινούς μήνες σε ξενοδοχεία και επισιτιστικές επιχειρήσεις με σκοπό οι σπουδαστές να εξοικειωθούν στις συνθήκες εργασίας και να ενισχύσουν το βιογραφικό τους με την αναγκαία προϋπηρεσία.

Το Γραφείο Επαγγελματικής Σταδιοδρομίας συμβάλλει με τη λήξη των σπουδών, την τοποθέτηση των αποφοίτων σε επιχειρήσεις.

Αν θέλετε να συμμετέχετε στο τρέχον εκπαιδευτικό πρόγραμμα, μπορείτε να συμπληρώσετε την αίτηση εγγραφής εδώ.

 ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Διάρκεια Σπουδών

Η φοίτηση είναι διετής (4 ακαδημαϊκά εξάμηνα + 1 εξάμηνο πρακτικής άσκησης) και ξεκινά κάθε Οκτώβριο και Φεβρουάριο.

Τα μαθήματα καλύπτουν ολόκληρο το φάσμα των λειτουργιών ενός σύγχρονου ξενοδοχείου:

Ενδεικτικές Διδασκόμενες Ενότητες

  •  Αρχές οικονομικής θεωρίας
  •  Bar – οινολογία
  •  Δημόσιες σχέσεις
  •  Διοίκηση ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
  •  Διοίκηση προσωπικού
  •  Εισαγωγή στον τουρισμό
  •  e-Tourism
  •  Eφαρμογές ξενοδοχειακών προγραμμάτων Η/Υ
  •  F&B Μanagement
  •  Ηospitality Μarketing
  •  Λογιστική ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
  •  Main courante
  •  Marketing ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
  •  Μεταφορά – tour operation
  •  Ξένες γλώσσες (αγγλικά, γερμανικά, ιταλικά)
  •  Οικονομική ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
  •  Οργάνωση εκδηλώσεων
  •  Οργάνωση και λειτουργία εστιατορίου
  •  Οργάνωση και λειτουργία μαγειρείου
  •  Οργάνωση και λειτουργία ξενοδοχείου
  •  Οροφοκομία
  •  Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών
  •  Στοιχεία εργατικής νομοθεσίας
  •  Τουριστική γεωγραφία
  •  Τουριστική οικονομία
  •  Τουριστική πολιτική
  •  Τουριστική ψυχολογία
  •  Τουριστικό δίκαιο
  •  Τροφογνωσία – εδεσματολόγιο
  •  Υγιεινή
  •  Πτυχιακή εργασία

Τα μαθήματα ενισχύονται με εξειδικευμένη σύγχρονη βιβλιογραφία του Εκπαιδευτικού Ομίλου LE MONDE.

Τη διδασκαλία επιμελούνται κορυφαίοι καθηγητές και στελέχη ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, ενώ χρησιμοποιούνται σύγχρονοι εργαστηριακοί χώροι αντίστοιχοι μιας ξενοδοχειακής μονάδας.

Χαρακτηριστικά Σπουδαστή

  •  Ευγένεια
  •  Άνεση στην επικοινωνία
  •  Ενδιαφέρον για ποιοτική εξυπηρέτηση & κοινωνικές συναναστροφές

 

EΠΑΓΓΕΛΜΑ

Ο ρόλος του Hotel Manager συνίσταται στην οργάνωση και διοίκηση των Ξενοδοχειακών Μονάδων με τρόπο άρτιο και αποτελεσματικό, όπως απαιτεί ο έντονος ανταγωνισμός που επικρατεί στον χώρο του Τουρισμού.

Επαγγελματικά Πλεονεκτήματα

  •  Ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
  •  Δυνατότητα απασχόλησης σε πολλά τμήματα του ξενοδοχείου
  •  Καλές απολαβές και bonus
  •  Γρήγορη επαγγελματική εξέλιξη
  •  Ιδιαίτερα επικοινωνιακό επάγγελμα
  •  Επαγγελματικό κύρος
  •  Κοινωνική αναγνώριση
  •  Δυνατότητα διεθνούς καριέρας

Αντικείμενο Εργασίας

  •  Ασχολείται με τις κρατήσεις του ξενοδοχείου σε συνεργασία με τουριστικά γραφεία και ιδιώτες
  •  Απασχολείται στη reception, το τμήμα υποδοχής και εξυπηρέτησης των πελατών
  •  Απασχολείται σε διοικητικά τμήματα του ξενοδοχείου με αντικείμενο τα οικονομικά, το marketing, τη διοίκηση προσωπικού και τις πωλήσεις
  •  Απασχολείται στα επισιτιστικά τμήματα προγραμματίζοντας την τροφοδοσία και οργανώνοντας τη λειτουργία εστιατορίων και bars
  •  Οργανώνει συνέδρια και εκδηλώσεις
  •  Έχει τη δυνατότητα εξέλιξης μέχρι τη θέση του Γενικού Διευθυντή (Hotel Manager)
  •  Οργανώνει και διοικεί τις υπηρεσίες του ξενοδοχείου (reception, κρατήσεις, catering, υπηρεσία καθαρισμού)
  •  Οργανώνει το budget και σχεδιάζει τα οικονομικά πλάνα
  •  Ασχολείται με τις ενέργειες προώθησης (marketing-διαφήμιση)
  •  Προσλαμβάνει, ελέγχει και επιβλέπει το προσωπικό
  •  Ενημερώνεται για τα παράπονα πελατών και φροντίζει για την επίλυσή τους
  •  Φροντίζει για τη συντήρηση και επισκευή των κτηριακών εγκαταστάσεων

Οι ελληνικές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις χρειάζονται εξειδικευμένα στελέχη, για να βελτιώσουν τις παρεχόμενες υπηρεσίες και να ανταποκριθούν στον διεθνή ανταγωνισμό.

Δυνατότητες Απασχόλησης

  •  Ξενοδοχεία και αλυσίδες ξενοδοχείων
  •  Κρουαζιερόπλοια
  •  Casino
  •  Συνεδριακοί χώροι
  •  Εστιατόρια πολυτελείας
  •  Επιχειρήσεις catering
  •  Θεματικά πάρκα
  •  Αγροτουριστικές μονάδες
  •  Τουριστικές επιχειρήσεις
  •  Δημιουργία προσωπικής επιχείρησης στον τομέα του τουρισμού, της διαμονής και της μαζικής εστίασης.

 

 ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ