Ο χώρος της εστίασης είναι πολύ ανταγωνιστικός και διαρκώς εξελισσόμενος. Τόσο τα εστιατόρια a-la-carte, όσο και τα εστιατόρια μέσα σε μεγάλα ξενοδοχεία, πρέπει να αναζητούν διαρκώς λύσεις και καινοτομίες, ώστε να ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό και να διεκδικούν μερίδιο στην αγορά. Πίσω από κάθε διάσημο εστιατόριο, υπάρχει ένα επιτυχημένο αρχικό concept, ένας δημιουργικός chef, μια ταλαντούχα ομάδα και ένα πολύ καλά οργανωμένο σύστημα  προώθησης. Τη σημασία του αποτελεσματικού marketing για την προώθηση ενός εστιατορίου, αναλύει ο executive chef, Κωνσταντίνος Αθανασίου, χρησιμοποιώντας παραδείγματα επιτυχημένων concepts παγκοσμίως.

Η διάλεξη απευθύνεταισε σπουδαστές LE MONDE. Eίσοδος ελεύθερη, απαραίτητη η κράτηση θέσης τηλεφωνικά στο 210 8211700 ή συμπληρώνοντας τη φόρμα παρακάτω.

 

Εισηγητής:
Kωνσταντίνος Αθανασίου
Διαβάστε το mini βιογραφικό:
X

Ο Κωνσταντίνος Αθανασίου έχει διαγράψει περισσότερα από 25 χρόνια εμπειρίας στην επαγγελματική γαστρονομία και στη διοίκηση ομάδων επαγγελματιών μαγείρων. Έχει πολυετή εμπειρία σε ξενοδοχεία 5 αστέρων όπως: Hilton Athens, Athenaum InterContinental, Hyatt regency Hotel, Club Hotel Casino Loutraki, Divani Caravel, Divani Acropolis, ενώ σήμερα διδάσκει τους αυριανούς επαγγελματίες του κλάδου ως καθηγητής μαγειρικής τέχνης, στον Εκπαιδευτικό Όμιλο LE MONDE.

το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί:
15/01/2020 - 12.20-14.00
Κόστος: Δωρεάν
Newsletter

Κάνοντας κλικ στο κουμπί «Εγγραφή», επιβεβαιώνω ότι είμαι άνω των 18 ετών. Παρέχω τα στοιχεία επικοινωνίας μου ώστε η LE MONDE να μπορεί να με πληροφορεί σχετικά με προϊόντα και υπηρεσίες που ανταποκρίνονται σε εμένα. Γνωρίζω πως μπορώ να σταματήσω ανά πάσα στιγμή τη LE MONDE από το να επικοινωνεί μαζί μου.