Ο χώρος της εστίασης είναι πολύ ανταγωνιστικός και διαρκώς εξελισσόμενος. Τόσο τα εστιατόρια a-la-carte, όσο και τα εστιατόρια μέσα σε μεγάλα ξενοδοχεία, πρέπει να αναζητούν διαρκώς λύσεις και καινοτομίες, ώστε να ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό και να διεκδικούν μερίδιο στην αγορά. Πίσω από κάθε διάσημο εστιατόριο, υπάρχει ένα επιτυχημένο αρχικό concept, ένας δημιουργικός chef, μια ταλαντούχα ομάδα και ένα πολύ καλά οργανωμένο σύστημα  προώθησης. Τη σημασία του αποτελεσματικού marketing για την προώθηση ενός εστιατορίου, αναλύει ο executive chef, Κωνσταντίνος Αθανασίου, χρησιμοποιώντας παραδείγματα επιτυχημένων concepts παγκοσμίως.

Η διάλεξη απευθύνεταισε σπουδαστές LE MONDE. Eίσοδος ελεύθερη, απαραίτητη η κράτηση θέσης τηλεφωνικά στο 210 8211700 ή συμπληρώνοντας τη φόρμα παρακάτω.

 

Instructor:
Kωνσταντίνος Αθανασίου
Read his mini bio
X

Ο Κωνσταντίνος Αθανασίου έχει διαγράψει περισσότερα από 25 χρόνια εμπειρίας στην επαγγελματική γαστρονομία  και στη διοίκηση ομάδων επαγγελματιών μαγείρων. Έχει πολυετή εμπειρία σε ξενοδοχεία 5 αστέρων όπως: Hilton Athens, Club Hotel Casino Loutraki, Athenaum InterContinental, Hyatt regency Hotel , Divani Caravel, Divani Acropolis. Σήμερα, είναι  Executive Chef του ξενοδοχείου Hilton Athens.

 

seminar date:
15/01/2020 - 12.20-14.00
Cost: Δωρεάν

    I AM INTERESTED IN:
    Seminar

    Newsletter

    By subscribing to our newsletter, you agree to receive our latest news. We process your personal data in accordance with LE MONDE's privacy policy. You can unsubscribe at any time by clicking the unsubscribe link in the email.