Διάλεξη: «Το Marketing στη Γαστρονομία» από τον κ. Κωνσταντίνο Αθανασίου, Executive Chef του Hilton Athens

Hilton_Athansiou_LE MONDE (1)

 

 

 

 

 

 Ο  Executive Chef του Hilton Athens, κ. Κωνσταντίνος Αθανασίου παρουσίασε μια πολύ ενδιαφέρουσα διάλεξη για τους σπουδαστές της μαγειρικής με θέμα «Το Marketing στη Γαστρονομία».

Οι σύγχρονες απαιτήσεις στη γαστρονομική σκηνή επιβάλλουν στον Executive Chef του εστιατορίου ή του ξενοδοχείου να υπερβαίνει τον ρόλο του εμπνευστή και καθοδηγητή της ομάδας για την παρουσίαση ενός επιτυχημένου μενού. Πλέον ο chef είναι ο άνθρωπος ο οποίος πρέπει να δημιουργεί για τους πελάτες του κάτι παραπάνω από μια απλή γαστρονομική εμπειρία, πρέπει να προσπαθεί να προσφέρει στους πελάτες του, όχι αυτό που περιμένουν αλλά αυτό που επιθυμούν. Αυτό μπορούν να το επιτύχουν με το marketing.

Ο κ. Αθανασίου αναφέρθηκε σε πραγματικά παραδείγματα εστιατορίων και ξενοδοχείων που κατάφεραν μέσω του marketing να ταράξουν τα νερά της γαστρονομίας σε τοπικό επίπεδο και συνέβαλλαν στη μετατροπή της πόλης ή και της χώρας τους σε διεθνή γαστρονομικό προορισμό. Επίσης, προέτρεψε τους σπουδαστές μας να σκέφτονται πέρα από τα καθιερωμένα και να προσπαθούν να δημιουργήσουν νέες ανάγκες στους πελάτες τους μέσω του marketing για να ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό.

Ευχαριστούμε θερμά τον κ.Αθανασίου για την παρουσίαση.

Απρίλιος 2019